4 respektlösa exempel

Jag är väl känslig, men jag kan bli väldigt besviken på så kallade vänner när de säger att de ringer upp om en stund, men sen hör jag inte av dom på flera veckor, tills jag själv ringer. Varför ska bara jag vara den som håller kontakten? 
 
Exempel nummer två är när jag sitter och skriver med folk på Fb-chatten och de helt plötsligt bara sluta svara. 
Hur svårt kan det vara att avsluta konversationen genom att skriva och berätta att de måste gå? 
 
Exempel nummer tre är när folk sitter och messar med alla andra under tiden jag snackar med dom i telefon så att de knappt har tid att lyssna på vad jag säger. Då kan jag undra varför de ens svarade från första början.
 
Sist men inte minst är när jag pratar med vissa personer och de avbryter mig vad jag än säger och börjar prata om sig själva. Sen undrar dom varför inte jag berättar något. Kan ju bero på att det inte är någon idé när jag ändå bara blir avbruten. 
 
Betyder jag så lite för folk så att jag inte förtjänar att bli behandlad bättre? Jag bara undrar.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bimbo?

Bloggen kommer att handla om mina tankar, funderingar och om mina åsikter om både det ena och andra.

RSS 2.0