Dessa föräldrar borde väl aldrig skaffat ungar?

Har börjat följa ung och bortskämd på TV3. Efter att ha sett hur ungdomarnas föräldrar resonerar så förstår jag verkligen varför deras barn blivit som dom är. Några av föräldrarna är ju totalt hjärndöda dom också. 
 
Vad är det för fel på föräldrar som tycker att det är kul att deras barn skämmer ut sig och beter sig som ett gäng idioter på tv? Hur kan de sitta och skratta och försvara deras beteende?
 
Varför vill dessa föräldrar ens visa upp för Sveriges befolkning hur misslyckade deras IQ-befriade ungar blivit? 
 
Måtte aldrig någon av dessa ungdomar få ett arbete inom vården, för har det aldrig varit synd om de gamla innan, då lär det fan bli det då med tanke på att de inte ens kan ta hand om sig själva och bete sig som vuxna ansvarstagande människor.
 
Självklart förstår jag att de klippt och klistrat för att göra programmet mer spännande. Men att bete sig som de gör är förjävligt, oavsett om det är på tv eller inte. 
 
corneliaeriksson.blogg.se
2016-02-18 @ 19:19:13
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Haha uhh. Det programmet skulle jag nog inte klara av att se haha (kommer förmodligen se det ändå och må dåligt över dem hahah).

Svar: Ta en titt på det, det finns på TV3 play, fast det visste du kanske redan? :)Det är ett gäng puckon, vet inte vem som är värst.
bimbosessan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bimbo?

Bloggen kommer att handla om mina tankar, funderingar och om mina åsikter om både det ena och andra.

RSS 2.0