Singel och söker

Vad är det som gör att vissa hittar partner på löpande band samtidigt som en del sitter singlar i evighet?
 
I vissa fall förstår jag varför en del aldrig hittar någon, särskilt när det står skrivet negativ och gnällig i pannan på en del, vilket är väldigt ocharmigt. Ingen orkar med eller vill ha med en sån person att göra i längden, oavsett utseende. 
 
Men när det kommer till de som är positiva, framåt och har utseendet med sig och hittar partner efter partner men byter inom bara några månader, vad är det för fel på en sån person? 
 
Vad är det för något en sån person söker efter som den aldrig hittar? Eller är det bara känslan av nyförälskelse som gör att en sån person byter partner stup i ett? 
 
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥
2016-02-24 @ 22:56:54
URL: http://evahle.se

Jag tror det är olika för alla. Vissa letar nog efter kickar vilket de får av nyförälskelse och när den svalnar letar de nytt. Andra är nog osäkra i sig själva och vissa har nog väldig otur bara.

Svar: Det är synd om de personerna som råkar ut för personer som enbart letar kickar.
bimbosessan.blogg.se

Karin L
2016-05-14 @ 13:29:47
URL: http://www.ronjasmatte.com

Tror att vissa kanske mer söker närheten och att slippa ensamheten, så det "tar-vem-som-helst". Inte riktigt så illa, men ungefär ;-)

Tack för att du kommenterade i min blogg angående leberkäse. Förmodar att du åt det som barn i Österrike/Tyskland?
Vet inte var du bor, men jag bor utanför Malmö i jag hittar leberkäse i en affär i Malmö! Eller gjorde. Nu är det längesedan jag köpte, eftersom jag äter vegetariskt!

I alla fall hittar jag det i Malmö i en affär som säljer tysk/polska varor. Nu är affären större och annat utbud, så vet inte om det finns kvar, men tror man kan hitta det i fler utländska affärer i Malmö.

Ha det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bimbo?

Bloggen kommer att handla om mina tankar, funderingar och om mina åsikter om både det ena och andra.

RSS 2.0