Vad har hänt med Facebook?

Förr brukade det vara roligt att logga in där. 
 
Numera blir jag bara deprimerad av att det ena inlägget efter det andra handlar om Sverigedemokraterna samt länkar från Axpixlat och Fria tider med fler rasistsidor som cirkulerar runt. 
 
Hur kan du som en vuxen människa ens tro på vad som står där i? Har du helt och hållet tappat förståndet och slutat tänka själv?
 
Förstår verkligen inte varför du sväljer allt med huller och hår som J. Åkesson säger, men får hålla med om att han är en bra talare, men det var Hitler med och se vad som hände sen. 
 
Med J. Åkessons numera dolda rasism så får vi se vad det blir för ny historia som en vacker dag kommer stå i historieböckerna. 
Jag kan lova att de som läser om det då kommer tycka att det är helt sjukt. Precis som vi tyckte när det gällde Hitler och judarna.
 
Men förhoppningsvis så tänker du ett steg längre innan nästa val och ger fan i att ge Sverigedemokraterna din röst. Kan nästan garantera att du kommer ångra dig sedan när du inser vad det är för något du har ställt till med. Så var smart, tänk efter före. 
 
Cassandra Haraldsson
2016-02-16 @ 21:58:40
URL: http://sensor.blogg.se/

Min Facebook händer det typ ingenting på, lite tråkigt :/

Svar: Inte min heller, i alla fall inget roligt. Emellanåt känns det som om att jag lika gärna kan lägga ner den sidan. Men har kvar det i hopp om att det ska hända nåt roligare än att se folks delningar om SD.
bimbosessan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bimbo?

Bloggen kommer att handla om mina tankar, funderingar och om mina åsikter om både det ena och andra.

RSS 2.0